|
/
Browsing by Author Leal, Fátima
Showing results 1 to 20 of 21
Issue Date | Title | Author(s) | Oct-2023 | 1.º RELATÓRIO INTERCALAR. PROJETO MOCHILA LEVE (2022/2023) | Fialho, Isabel; Cristóvão, Ana Maria; Rebelo, Hugo; Leal, Fátima; Sebastião, Luís; Costa, Paulo; Cid, Marília; Tirapicos, Filipa; Gonçalves, Teresa; Roque, Catarina |
2012 | Adaptação e validação do CEQ – Questionário de Experiência no Curso – Contributo para a qualidade do ensino superior português | Chaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luísa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luís; Candeias, Adelinda |
2012 | Adaptation and validation of CEQ – Course Experience Questionnaire – Contribution to the quality of Portuguese higher education | Chaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luisa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luis; Candeias, Adelinda |
2019 | Aspetos afetivos e regulatórios durante o processo de estudo de estudantes do ensino superior | Leal, Fátima; Grácio, Luísa |
2011 | Concepções de aprendizagem em estudantes de Ensino Superior: validação do Conceptions of Learning Inventory (COLI) para uma amostra de estudantes portugueses do ensino superior | Grácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Ramalho, Glória; Velez, Mª João; Leal, Fátima; Silva, João; Sebastião, Luis; Saraiva, Margarida; Rosário, Pedro |
Mar-2013 | Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior português – um estudo comparativo | Grácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Santos, G.; Leal, Fátima; Nico, Bravo |
2020 | Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e Tecnologia | Chaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília; Borralho, António; Saraiva, Margarida |
2020 | Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e Tecnologia | Chaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília; Borralho, António; Saraiva, Margarida |
2021 | Consequências das emoções de realização académica para a qualidade da aprendizagem de estudantes universitários | Leal, Fátima |
2020 | O ensino e a aprendizagem em contexto de pandemia: O programa Online Study | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima |
2021 | Experiences of Higher Education students during the Covid19 confinement: advantages, disadvantages and differences between face-to-face and Remote Learning | Leal, Fátima |
2020 | Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education Students | Leal, Fátima; Chaleta, Elisa |
2021 | Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG) - Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of Évora | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António |
2021 | Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of Évora | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António |
2021 | Higher Education Students’ perceptions about the effects of the confinement on study and learning processes | Leal, Fátima |
2021 | Pensar e Lidar com os pensamentos académicos: a experiência de estudantes do Ensino Superior | Leal, Fátima |
2021 | Perceptions of higher education students about the consequences of their academic emotions | Leal, Fátima |
2023 | PROGRAMA DE MENTORIA POR PARES - PROJETO IPI.SUCESSO | Chaleta, Elisa; Pereira, Anabela; Leal, Fátima |
1-Oct-2018 | Symposium: Multiple approaches to Rehabilitation and Inclusion of Adults: Experiences from Partner Countries in C&I Project | Candeias, Adelinda; Leal, Fátima; Costa, Nuno |
2021 | University teachers' conceptions of the university and the place of sustainability | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Sebastião, Luís; Diniz, António; Leal, Fátima; Quaresma, Paulo; Rato, Luís |
Showing results 1 to 20 of 21
|