Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Author Leal, Fátima

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Adaptação e validação do CEQ – Questionário de Experiência no Curso – Contributo para a qualidade do ensino superior portuguêsChaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luísa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luís; Candeias, Adelinda
2012Adaptation and validation of CEQ – Course Experience Questionnaire – Contribution to the quality of Portuguese higher educationChaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luisa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luis; Candeias, Adelinda
2019Aspetos afetivos e regulatórios durante o processo de estudo de estudantes do ensino superiorLeal, Fátima; Grácio, Luísa
2020Conceções e Abordagens à Aprendizagem – Contributos da sua relação para a Qualidade do Processo de AprendizagemLeal, Fátima
2011Concepções de aprendizagem em estudantes de Ensino Superior: validação do Conceptions of Learning Inventory (COLI) para uma amostra de estudantes portugueses do ensino superiorGrácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Ramalho, Glória; Velez, Mª João; Leal, Fátima; Silva, João; Sebastião, Luis; Saraiva, Margarida; Rosário, Pedro
Mar-2013Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior português – um estudo comparativoGrácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Santos, G.; Leal, Fátima; Nico, Bravo
2020Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e TecnologiaChaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília; Borralho, António; Saraiva, Margarida
2020Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e TecnologiaChaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília
2021Consequências das emoções de realização académica para a qualidade da aprendizagem de estudantes universitáriosLeal, Fátima
2020O ensino e a aprendizagem em contexto de pandemia: O programa Online StudyChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima
2021Experiences of Higher Education students during the Covid19 confinement: advantages, disadvantages and differences between face-to-face and Remote LearningLeal, Fátima
2020Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education StudentsLeal, Fátima; Chaleta, Elisa
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG) - Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
2021Higher Education Students’ perceptions about the effects of the confinement on study and learning processesLeal, Fátima
2021Pensar e Lidar com os pensamentos académicos: a experiência de estudantes do Ensino SuperiorLeal, Fátima
2021Perceptions of higher education students about the consequences of their academic emotionsLeal, Fátima
2021University teachers' conceptions of the university and the place of sustainabilityChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Sebastião, Luís; Diniz, António; Leal, Fátima; Quaresma, Paulo; Rato, Luís
2021University Teachers’ Conceptions of the University and the Place of SustainabilityChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Sebastião, Luis; Cid, Marília; Dinis, Antonio M.; Leal, Fátima; Quaresma, Paulo; Rato, Luis
Showing results 1 to 19 of 19

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois