Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 4066 to 4085 of 34581
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Boundless ObjectsFerreira, José Alberto
10-Mar-2022Box-Cox Transformations and Bias Reduction in Extreme Value TheoryHenriques-Rodrigues, Lígia; Gomes, M. Ivette
2-Oct-2015Bracelet monoids and numerical semigroupsRosales, J.C.; Branco, M.B.; Torrão, D.
2012“Bragança e a Casa Ducal. Comunicação política e gestão senhorial, séculos XV-XVII”Cunha, Mafalda Soares da
2019BRAGANÇA NA IDADE MODERNA A CIDADE SENHORIAL E A DINÂMICA SOCIAL DOS PODERES (SÉCULOS XVI E XVII)Cunha, Mafalda Soares da; Cardim, Pedro
18-May-2021Braga Santos: Concerto, Sinfonietta e Divertimento II para orquestra de cordasNeves, Pedro Miguel Pires de Oliveira
2012Brainstorming reconsidered in computer-mediated communication and group support system context. Proceedings of the Workshop on Information Systems and Design of CommunicationPissarra, J. Costa, C.J., Aparício, M.
Feb-2017Branching in fluidic networks with permeable walls: an extension of Hess-Murray’s lawPepe, Vinícius R.; Rocha, Luiz A. O.; Miguel, A. F.
1-Oct-2021Brancos Alentejanos de Topo. Irreverência, Diversidade e AutenticidadeBaiôa, Manuel; Santos, João Pereira
29-Oct-2021Brancos ‘premium’ do AlentejoBaiôa, Manuel
28-Mar-2019BRANDÃO, D. Domingos de PinhoRoque, Maria Isabel
2021A Brand Argument Driven Through Art and Schematics. Designing New Perspectives to Transform and Empower the NeighborhoodRaposo, Daniel; Silva, José; Berbel, Noemy; Maravillas, Diaz; Neves, João; Martins, Nuno; Brandão, Daniel
Mar-2019Brand gender and consumer-based brand equity on Facebook: The mediating role of consumer-brand engagement and brand loveMachado, Joana César; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Azar, Salim L.; Andre, Ana Raquel; Santos, Barbara P.
2013Branding e identidade: o acordar de uma comunidade através do uso do designDiogo, Raquel Sofia Faias
2012Branding territorial - a definição de um sistema de marcas para AbrantesBatista, Graça Maria Veiga
4-Jun-2013”Brand logo design: Examining consumer response to figurativeness”Cesar - Machado, Joana; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Torres, Anna; Costa, Patrício
2015Brand logo design: examining consumer response to naturalnessMachado, Joana Machado; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Torres, Anna; Costa, Patrício
2021Brand Marks Analysis. Criteria and Evaluation Components to an Analysis ToolRaposo, Daniel; da Silva, Fernando Moreira; Neves, João; Silva, José; Ribeiro, Rogério; Correia, Ricardo
2022Brand marks examination. Empirical study of graphic parts in their relation to contrast, recognition, and memorisationRaposo, Daniel; Moreira Da Silva, Fernando; Correia, Ricardo; Ribeiro, Rogério; Neves, João; Silva, Jose
Mar-2011Brand mergers: an analysis of consumer brand identity preferencesCésar Machado, Joana; Vacas de Carvalho, Leonor; Lencastre, Paulo de
Showing results 4066 to 4085 of 34581

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois