Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10174/23718

Title: Conceptions of learning in higher education students: Reanalysis of the COLI (Conceptions of Learning Inventory)
Authors: Chaleta, Elisa
Keywords: Conceptions of learning
COLI
Issue Date: 3-May-2018
Publisher: Revista Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação
Citation: Chaleta, E. (2018). Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior: Revisão do COLI (Conceptions of Learning Inventory). Revista Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, 26(100), 684-705. doi:10.1590/S0104-40362018002601302.[IF: Scopus® (2017) = .254, Q3 Education].
Abstract: Conceptions of learning; COLI; Higher Education.
URI: http://hdl.handle.net/10174/23718
Type: article
Appears in Collections:CIEP - Publicações - Artigos em Revistas Internacionais Com Arbitragem Científica

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Conceptions of learning in higher education students- Reanalysis of the COLI.pdf80.88 kBAdobe PDFView/Open
FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois