Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10174/23718
|
Title: | Conceptions of learning in higher education students: Reanalysis of the COLI (Conceptions of Learning Inventory) |
Authors: | Chaleta, Elisa |
Keywords: | Conceptions of learning COLI |
Issue Date: | 3-May-2018 |
Publisher: | Revista Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação |
Citation: | Chaleta, E. (2018). Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior: Revisão do COLI (Conceptions of Learning Inventory). Revista Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, 26(100), 684-705. doi:10.1590/S0104-40362018002601302.[IF: Scopus® (2017) = .254, Q3 Education]. |
Abstract: | Conceptions of learning; COLI; Higher Education. |
URI: | http://hdl.handle.net/10174/23718 |
Type: | article |
Appears in Collections: | CIEP - Publicações - Artigos em Revistas Internacionais Com Arbitragem Científica
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|