Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Subject Quality

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 95 to 107 of 107
Issue DateTitleAuthor(s)
May-2010Satisfação dos utilizadores de um serviço público: Caso: Direcção Regional de Mobilidade e Transportes do AlentejoBicho, Maria de Fátima Godinho
May-2009Satisfação e qualidade como factor de vantagem competitiva dos Serviços de Call Center: criação e validação de um instrumento de medição dos consumidoresSilva, Sheila Aparecida Moreira da
16-Nov-2020Satisfação e qualidade de serviço prestado pela EMAE no fornecimento de água em STPD´abreu, Tinita Samba Viegas
2009Student’s representations of education quality in different school levels an exploratory study with Portuguese studentsCid, Marília; Bonito, Jorge; Oliveira, Maria Manuela; Saraiva, Margarida; Rebelo, Hugo
8-Jul-2009Students´ Representations of education Quality in Different School Levels: an Exploratory Study with Portuguese StudentsCid, Marilia; Bonito, Jorge; Oliveira, Manuela M.; Saraiva, Margarida; Rebelo, Hugo
2013Teoria versus prática: análise de dificuldades nas traduções técnicas espanhol-portuguêsBadenko, Tetiana
2-Jul-2008The Common Assessment Framework (CAF) and the evaluation of Quality in a Public Service: Case Study of Academic Services of the University of Évora, PortugalNogueiro, Teresa; Saraiva, Margarida
2011The degree of customer satisfaction in university restaurants: The case of the University of Évora in PortugalSaraiva, Margarida; Cid, Marília; Baião, Cristina
6-Jul-2011The degree of customer satisfaction in university restaurants: The case of the University of Évora in PortugalSaraiva, Margarida; Cid, Marília; Baião, Cristina
6-Jul-2011The degree of customer satisfaction in university restaurants: The case of the University of Évora in PortugalSaraiva, Margarida; Cid, Marilia; Baião, Cristina
Dec-2019The Quality of Customer Service and the Level of Consumer Satisfaction in Timor Leste TelecommunicationsBaptista, Marna S.; Marreiros, Cristina G.; Lucas, Maria Raquel
2022The Sustainability of Rice in a macro viewBoth, Adonir; Saraiva, Margarida; Tibério, Manuel
Sep-2009Trabalho temporário e qualidade dos serviços prestados: reflexão sobre a evolução recente na região de SetúbalZabelo, Ana Luísa Simões
Showing results 95 to 107 of 107

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois