Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Author Candeias, A. A.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 22 to 41 of 48
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Organisation and legislation of special needs education in the partner countriesLebeer, J.; Birta-Szekely, N.; Demeter, K.; Partanen, P.; Candeias, A.A.; Sonnesyn, G.
2011Organisation of assessment in the partner countries.Lebeerj, J.; Birta-Szekely, N.; Demeter, K.; Partanen, P.; Candeias, A.A.; Rosário, A.; Sonnsyn, G.
2013Portfolios as an Assessment Tool of Learning and Competences from Students with SEN.Candeias, A. A.; Silva, J.; Saragoça, M. J.; Rebocho, M.
2014O que são bons instrumentos de recolha de dadosCandeias, A. A.
2013Questionário de atitudes face à matemática (QAFM) – Desenvolvimento, construção e estudo psicométrico com crianças e jovens do 2.º e 3.º ciclos do ensino básico português.Silva, S.; Candeias, A. A.
2013Rendimento escolar em matemática vs atitudes face à matemática: Fatores de contexto e efeito escola.Oliveira, M.; Verdasca, J.; Saragoça, J.; Candeias, A. A.; Pomar, C.; Rebelo, N.
2013Social competence and emotional comprehension: How are they related in children?Roazzi, A.; Rocha, A.; Candeias, A. A.; Silva, A.; Minervino, C.; Roazzi, M.; Pons, F.
2013Social competence and emotional comprehension: How are they related in children?Roazzi, A.; Rocha, A.; Candeias, A. A.; Silva, A.; Minervino, C.; Roazzi, M.; Pons, F.
2013Socially in Action-Peers (SAp): Validation by Means of Confirmatory Factor Analysis (CFA) and Similarity Structure Analysis (SSA)Rocha, A.; Candeias, A. A.; Roazzi, A.
2013Socially in Action-Peers (SAp): Validation by Means of Confirmatory Factor Analysis (CFA) and Similarity Structure Analysis (SSA).Rocha, A.; Candeias, A. A.; Roazzi, A.
2013Socio-emotional competences in Portuguese youngsters: Developing of assessment tools for parentsPires, H.; Candeias, A. A.; Rebelo, N.; Varelas, D.; Diniz, A. M.
2013Socio-emotional competences in Portuguese youngsters: Developing of assessment tools for parentsPires, H.; Candeias, A. A.; Rebelo, N.; Varelas, D.; Diniz, A. M.
2013Study of Exploratory Model about the Effects of Cognitive Abilities, Socio Emotional Competences in School AchievementCandeias, A. A.; Oliveira, M.; Dias, C.; Leal, F.
13-Dec-2019Sustentabilidade moral e suas implicações nos professoresPortelada, A.; Candeias, A. A.; João, A. L.
2013Test of Emotional Comprehension: Exploring the underlying structure through Confirmatory Factor Analysis and Similarity Structure Analysis.Rocha, A.; Roazzi, A.; Silva, A.; Candeias, A. A.; Minervino, C.; Roazzi, M.; Pons, F.
2013Test of Emotional Comprehension: Exploring the underlying structure through Confirmatory Factor Analysis and Similarity Structure Analysis.Rocha, A.; Roazzi, A.; Silva, A.; Candeias, A. A.; Minervino, C.; Roazzi, M.; Pons, F.
2011Tests and instruments currently used in the partner countries.Birta-Székely, N.; Demeter, K.; Lebeer, Jo; Partanen, P.; Candeias, A.A.; Rebocho, M.
2013The need for a more dynamic and ecological assessment of children experiencing barriers to learning to move towards inclusive education: a summary of results of the Daffodil project.Lebeer, J.; Partanen, P.; Candeias, A. A.; Birta-Szekely, N.; Demeter, K.; Bohács, K.
2013The use of Similarity Structure Analysis in the identification of students’ functional profiles of competence – A study with Portuguese elementary school students from 7 to 15 years.Rebelo, N.; Candeias, A. A.; Roazzi, A.
2013Validade estrutural do questionário de atitudes face à escola: Estudos com alunos do ensino básico português.Candeias, A. A.; Rebelo, N.; Varelas, D.; Diniz, A. M.
Showing results 22 to 41 of 48

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois